Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του agift.gr. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους. Μάθετε περισσότερα...

Αποστολές & Επιστροφές

Παράδοση και αποστολή

Παραλαβή από το χώρο μας
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το χώρο μας, εφόσον αυτό σας εξυπηρετεί. Βρισκόμαστε στη διεύθυνηση: Αγ. Γλυκερίας 37α στο Γαλάτσι.

Στο τελικό στάδιο «Ολοκλήρωση της παραγγελίας» επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «Παραλαβή από κατάστημα». Η παραλαβή της παραγγελία σας μπορεί να γίνει μετά από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 16:00 το απόγευμα, κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Σε περίπτωση επιλογής με παραλαβή από το κατάστημα, η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει και στο χώρο μας μετρητοίς ή με την χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

Παράδοση στο χώρο σας

 Αττική

Παραγγελίες άνω των 30ευρώ παραδίδονται δωρεάν με δικά μας μεταφορικά μέσα ή με courier
Παραγγελίες κάτω των 30 ευρώ επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς 3.00ευρώ/αποστολή.

Υπόλοιπη Ελλάδα

Παραγγελίες άνω των 40ευρώ παραδίδονται δωρεάν με συνεργαζόμενα πρακτορεία.ή courier .
Παραγγελίες κάτω των 40 ευρώ επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς 3,00ευρώ/αποστολή.

Για την Κύπρο οι παραδόσεις γίνονται κατόπιν συνεννόησης.

Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Παπαπαύλου ΑΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Παπαπαυλου ΑΕ

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 15 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή απαιτείται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της Αgift.gr

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στο χώρο μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο χώρο μας.

Για την επιστροφή των προϊόντων σας εφόσον είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, θα πρέπει να μεταβείτε στον σύνδεσμο Επιστροφή στην ενότητα ο λογαριασμός μου και να συμπληρώσετε την φόρμα με τα στοιχεία της παραγγελίας, για να σας στείλουμε το αντίστοιχο RMA ( κωδικός επιστροφής ).

Στην περίπτωση που έχετε κάνει αγορα ως επισκέπτης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email για την επιστροφή του προϊόντος.